Regulamin usług serwisowych

1. Czas napraw wynosi do 3 dni z możliwością przedłużenia do 14 dni z przyczyn od nas niezależnych lub w przypadku konieczności sprowadzenia części.


2. Oględziny sprzętu komputerowego dotyczyć będą wyłącznie usterki podanej przez klienta. Oględziny są płatne jedynie w przypadku nie podjęcia naprawy (lub niemożliwości naprawy).

3. Naprawy do 200 zł netto wykonywane są bez konsultacji z klientem. Konsultacja z klientem jest wymagana w przypadku przekroczenia tej kwoty.

4. Pokwitowanie serwisowe jest jedynym dokumentem pozwalającym na odbiór sprzętu z serwisu i musi ono zostać zwrócone wystawcy przy odbiorze.

5. Za sprzęt pozostający w serwisie pobierana jest opłata magazynowa w wysokości 5 zł dziennie w przypadku, gdy odbiór nastąpi po okresie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych od daty poinformowania klienta o zakończonej naprawie lub o zwrocie sprzętu nie naprawionego na podany przez osobę zdającą numer telefonu, adres poczty email lub w inny sposób wskazany przez klienta.

6. Po upływie 60 dni nieodebrany sprzęt ulega przepadkowi i jest uznawany jako porzucony przez właściciela w rozumieniu art. 180 Kodeksu Cywilnego. Sprzęt zostanie sprzedany celem pokrycia kosztów naprawy.

7. Każdy klient oddający sprzęt do serwisu jest zobowiązany do zapoznania się z niniejszym regulaminem. Oddając sprzęt do naprawy, dobrowolnie akceptuje powyższy regulamin. Jest to zarazem umowa na której podstawie jest świadczona usługa naprawy i ona reguluje prawa i obowiązki z tego tytułu. Wszelkie inne postanowienia muszą być przedstawione w formie pisemnej i zaakceptowanie przez obie strony.

8. Wszelkie spory mogące wynikać z tytułu realizacji umowy będą rozstrzygane polubownie a w razie braku porozumienia przez Sąd właściwy dla siedziby biura.
© 2013-2024 PRV.pl
Strona została stworzona kreatorem stron w serwisie PRV.pl